Monday 11 July 2011

stanza cinta!

stanza cinta nih di novel and cerita yang skang de kat tv3 ari ahad.. actually kalu bukan sbb aaron blakon cite nih x de maknenye aku nk tepikat .. ehehe .. so g la beli novel die.. huhu.. indah nye novel nih.. kata2 die.. cerita die. semue membawa 1001 pengajaran! series! baca la novel nih.. sedey.. die gunakan unsur2 ketuhanan yg bgs sgt.. kompem ngalir air mata sbb tersentuh dengan cite nye..


PETIKAN DARI STANZA CINTA :

“Ya Allah….segalanya kuserahkan kepada-Mu. Aku hanya hamba-Mu yang kerdil yang tidak bisa berbuat banyak. Biarlah Engkau yang memilih cinta dan memilih kehidupan untukku. Aku tidak ingin memaksa Engkau memberikan apa yang aku mahu…berikanlah apa yang terbaik menurut ilmu-Mu itu padaku. Kerana seluruh hidupku..cintaku..dan nyawaku adalah milik-Mu yang mutlak dan hakiki!!!!”

“Ya Allah, bilakah saatnya aku dipertemukan dengan pemilik tulang rusukku?”



No comments:

Post a Comment


Uploaded with ImageShack.us